Regulamin
Reklamacja
Masz prawo do zabiegu reklamacyjnego. Reklamacja zdarza się niezwykle rzadko. Po wykonaniu dwóch zabiegów w odstępie 14-21 dni, w przypadku pojawienia się pluskiew w okresie 14 dni od drugiego zabiegu należy zgłosić reklamację. Wówczas trzeci zabieg zostanie wykonany bezpłatnie.
REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO EQDER.PL
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez EQDER i KEDER, z siedzibą w Warszawie, za pośrednictwem strony internetowej zwalczpluskwy.pl oraz określa zasady i warunki świadczenia przez EQDER i KEDER, z siedzibą w Warszawie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
§ 1 Definicje
1. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, usługi określonej w zamówieniu.
3. Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
4. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta – oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
7. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
8. W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
9. W celu złożenia zamówienia przez telefon, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego numeru telefonu oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.
10. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Strony Internetowej lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
11. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
12. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Strony Internetowej w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści niezwiązanych z działalnością Sprzedawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
13. W celu zamówienia usługi online konieczne jest podanie niezbędnych danych, przy zamówieniu online Klient poświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje go.
14. Informacje zawarte na Stronie Internetowej nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
15. Klient może składać zamówienia na Stronie Internetowej za pośrednictwem Strony Internetowej lub poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
16. Klient może składać zamówienia na Stronie Internetowej za pośrednictwem telefonu w godzinach i dniach wskazanych na Stronie Internetowej.
17. Oświadczenie Klienta o zawarciu Umowy sprzedaży może nastapic ustnie podczas rozmowy telefonicznej lub za pomocą środków przekazu droga elektroniczną – e-mail, sms.
18. Po otrzymaniu od Klienta drogą elektroniczną wiadomości z zamówieniem Sprzedawca przesyła Klientowi zwrotną wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej z terminem usługi, warunkami przygotowania do usługi i cenie usługi. Wiadomość zawiera także informację dla Klienta, że zawarcie przez niego Umowy sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówioną usługę.
19. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży usług będących przedmiotem zamówienia.
20. Przy dokonywaniu płatności za nabyte usługi, wymienione w Załączniku nr 15 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2174 ze zm.), które to płatności udokumentowane są fakturą, w której kwota należności ogółem przekracza 15 000 zł brutto lub równowartość tej kwoty – podatnicy są obowiązani zastosować mechanizm podzielonej płatności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, o ile ma on zastosowanie wobec Klienta składającego zamówienie.
Faktura wystawiona przez Sprzedawcę, o której mowa powyżej, powinna zawierać wyrazy: “mechanizm podzielonej płatności”. Strony takiej transakcji, obowiązane są posiadać rachunek rozliczeniowy, o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe, lub imienny rachunek w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej otwarty w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, prowadzone w walucie polskiej. 21.Ceny na Stronie Internetowej zamieszczone przy danej usłudze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów dojazdu, w przypadku usługi poza 30 km liczonej od centrum M.St. Warszawy. Klient zostanie poinformowany o tych kosztach przy złożeniu zamówienia, lub w mailu zwrotnym
22. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
c) gotówką w dniu usługi
23. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji usługi lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Przedsiębiorcę.
24. Przedsiębiorca może zgłosić Sprzedawcy reklamację. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@zwalczpluskwy.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Przedsiębiorca winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Przedsiębiorcy odpowiedzi.
25. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
26. Kupujący w ramach reklamacji ma prawo do zabiegu reklamacyjnego. Reklamacja zdarza się niezwykle rzadko. Warunkiem skorzystania z reklamacji jest wykonanie dwóch zabiegów zwalczania pluskwy domowej przez firmę Eqder Keder i zachowania zgodnego z instrukcją przed zabiegową i po zabiegową. Po wykonaniu dwóch zabiegów w odstępie 14-21 dni, w przypadku pojawienia się pluskiew w okresie 14 dni od drugiego zabiegu należy zgłosić reklamację. Wówczas trzeci zabieg zostanie wykonany bezpłatnie.
27. Klient nie może odstąpić od umowy po wykonaniu usługi, o ile usługa została wykonana prawidłowo i skutecznie.
28. Ochrona danych osobowych. Zasady ochrony Danych Osobowych zamieszczone są w Polityce prywatności.
29. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
30. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej.
31. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży usługi strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
32. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu.
33. Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
34. Zamawiana usługa jest usługą indywidualną, u każdego klienta traktowana osobno, z uwzględnieniem specyfiki lokalu i warunków indywidualnych.
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2024 r.